項目名 | 内容 | |
---|---|---|
教員名 | Michele Joel | |
教員名フリガナ | ジョエル ミシェル | |
職位 | 講師 | |
所属 | 総合政策学部 | |
研究テーマ・分野 | Secondary Education, Literature / Cross Cultural Education / TESOL | |
担当科目(学部) | English Program Coordinator, GCP English Classes | |
略歴 | 2016年 杏林大学 2006年 東京女子大学 (2018年まで) 2010年 成蹊大学 (2017年まで) 1998年 女子栄養大学 (2001年まで) 1997年 聖学院大学総合研究所 (1999年まで) 1993年 国立キリスト教会 (1996年まで) Temple University Japan Columbia Bible Seminary Indiana University Kutztown University |
|
所有する学位 | MEd. TESOL, Bachelor of Science in Secondary Education, English | |
所有する資格等 | Sixth through Twelfth Grade English, South Carolina | |
論文・著書等を含む 主要研究業績 |
Conference Presentations "Controlling Vocabulary to Cover a Diverse Class" JALT National Conference, Shizuoka November, 2018 "Bridging the Gap: Building Language Skills and Creating Graded Materials to Facilitate EMI" The First J-CLIL Tohoku Chapter Conference, Sendai, June 2018 "Using Guests to Encourage Confidence" and "Making Team Teaching Work" The Nakasendo English Conference, Saitama JALT, 2017 "How To Use Online Workbooks" Temple University Applied Linguistics Colloquium, 2017 Article: Joel, M. (2018). Making Language Learners Subject Area Teachers, Journal of Language Learner Development, 1(1), 51-57. https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnxqYWNldHNpZ2xkfGd4OjFkYTYzZWMyNjE2ZTVjOGE |
|
所属学会 | Japan Association for Language Teaching (JALT), Japan Association of College English Teachers (JACET), Japan-Content and Language Integrated Learning (J-CLIL) | |
ひとことメッセージ | The purpose of university is not to only get good grades, but to leave as a better person than the one who entered. |